onsdag den 3. juni 2015

Nørden nørder igen

Jeg er i fuld gang med at flytte over på mit eget domæne. Men der er stadig lang vej igen inden jeg er klar til for alvor at slå dørene op.

Indtil videre er undertitlen: En hverdag med barn, uld og hygge.

Duttes - En hverdag med barn, uld og hygge
Så bloggen fortsætter i samme stil som nu. Dog vil der forhåbentlig blive lidt hyppigere indlæg. Jeg tager også en del af de eksisterende blogindlæg med mig, men det bliver ikke dem alle.

Som udgangspunkt bliver det indlæg fra det sidste års tid og eventuelt andre, der stadig måtte være aktuelle. Jeg vælger at gå så langt tilbage, at alle indlæg, der handler om Emma kommer med på den nye blog, på den måde kan hun altid se tilbage på hendes første år. Måske kommer hun til at hade mig for det, når hun bliver teenager. Det ved man jo ikke, men jeg vælger at betragte det som min gave til hende, at jeg har dokumenteret vores liv sammen.

Selvom selve flytningen af bloggen og ikke mindst opbygningen af den nye side er et kæmpe arbejde, så er det også en rigtig spændende proces, hvor jeg får lov at nørde igennem, og endelig kan få det som jeg vil have det.

Har du ideer til nye emner eller lignende, som du synes jeg skal tage op, er du meget velkommen til at kontakte mig. Du kan smide en kommentar her eller sende en mail på ditteolsen81(@)gmail.com. Jeg kommer også til at åbne op for forskellige samarbejder.

Du kan allerede nu lure med på www.duttes.dk, men som sagt, så roder jeg altså rundt endnu. Jeg skal nok give besked, når jeg er klar, for så vil siden her selvfølgelig ikke blive opdateret længere.

Ha en dejlig dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar