mandag den 30. marts 2015

Mit eget værelse

Jeg har simpelthen fået mit helt eget værelse, eller i hvert fald næsten.

Da Emma fik værelse på mit daværende kontor, blev alt presset sammen på vores  gæsteværelse, og havde efterhånden ingen funktion ud over opbevaring.

Men nu er der blevet ryddet ud og op, og jeg er rykket ind. Der er nemlig blevet plads til et skrivebord, hvor jeg kan have symaskinen. Så nu kan vi måske begynde at spise ved spisebordet i køkkenet igen.

Her i mit lille værelse er der også plads til at strygebrættet kan stå fremme. Det er vigtigt, for som jeg har lært på sykurset, så bruger jeg det næsten mere end symaskinen når jeg syr.

Jeg har også fået sorteret mit garn, så der nu næsten er system i de mange kasser.


Der mangler stadig en del før der ligefrem er ryddeligt, og værelset vil jo også stadig have funktion som gæsteværelse, kontor og opbevaring. Men hey, man kan sy herinde og jeg er glad.


Allerede i går blev det indviet med tid ved symaskinen. Et par lynlåspunge, der er en del af sykurset, blev det til.


Og der var ros for isyning af lynlås fra skræddersøsteren. Jo jo, jeg er stolt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar