mandag den 9. marts 2015

Har I set bloggens nye profil?

Så er der sket lidt nyt her på bloggen. Jeg har taget en beslutning om bloggens fremtid, og jeg kan mærke den er rigtig, for jeg er glad helt ned i maven.

En af grundene til, jeg ikke fik skrevet meget på bloggen i min barsel, har helt sikkert været, at jeg har haft problemer med at finde bloggens fokus.

Jeg startede jo Duttes som en strikkeblog, hvor jeg kunne fortælle om mine projekter, fordi jeg elskede at læse den type blogs. Men ret hurtigt blev forskellige hyggestunder tilføjet, lidt bagning, vubberne osv.

Nu er der så flere og flere af mine indlæg, der handler om baby, og efterhånden ikke helt så meget om strik.

Så nu springer jeg ud i det. Duttes er nu et hyggeligt sted, hvor du kan følge en mor, der er strikkeafhængig, hæklespasser, wannabe syerske, bageglad, kommunikations- og analysenørd, spejder, hundeejer, Vendelbo og meget andet.

Det betyder, at du fremover i højere grad vil møde Dutte i indlæggene. Lige nu kæmper jeg både mod kiloene og for at få et job, men ikke det bliver et par tilbagevendende temaer det næste stykke tid?

Jeg håber, I tager godt imod det nye Duttes. Her må man smække benene op på bordet, der er ild i brændeovnen og skoldhed te i kruset. Så sæt dig godt tilrette og følg med ind i mit nye blogunivers.

Mange hilsner

Dutte

Ingen kommentarer:

Send en kommentar