onsdag den 11. marts 2015

Forårsfornemmelser

Jeg havde egentlig tænkt, jeg ville fortælle jer om en hækleskole i dag. Jeg har nemlig for alvor kastet mig over hæklingen. Men dagens solskin i indbød til en eftermiddagstur i haven, da jeg havde hentet Emma.

Hun hyggede sig virkelig med at kravle omkring i haven, så bliver nødt til at vise jer lidt af de billeder, jeg fik knipset af hende.

Det første her er allerede blevet et af mine absolut yndlingsbilleder af hende. Jeg er helt vild med hendes meget blå øjne her (Altså hvis hun nu skal have blå øjne, så er det da fedt, de er SÅ smukke). Jeg får også sådan lyst til at stryge hende over venstre øje, for at fjerne det løse hår, der sidder der.

Det er faktisk et helt tilfældigt skud, for jeg kunne nemlig ikke få hende til at kigge op på mig, så jeg fjernede telefonen for at få hendes opmærksomhed, og tog billedet uden overhovedet at kigge på skærmen. Ret heldigt hun overhovedet kom med :)















Det sidste billede her, synes jeg fanger det specielle bånd mellem Emma og mindstevubben ret godt. Flikka skal lige tjekke, hvad det er Emma leger med og Emma smiler og griner fordi Flikka vil lege med.

De to har noget helt særligt. Det har været sådan lige fra starten, og hvor er det bare fantastisk.


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar