onsdag den 4. marts 2015

Blognørderi

Jeg har brugt eftermiddagen på lidt nørderi her på bloggen. Det meste af det kan I slet ikke se, for det er mest omme i styrhuset, jeg har rodet rundt. Jeg har til gengæld lavet en masse forberedelser til nye ting, som I snart får at se. Det skal bare lige være færdigt først.

Bloggen er jo ikke længere bare en strikkeblog, der er kommet alt muligt andet til. Især har Emmas ankomst sat sit præg på bloggen, og det er også derfor, at der er behov for flere ændringer. Det fortæller jeg også mere om snarest.

Med ændringerne rundt omkring, vil jeg også gerne have en ny header. Den der er nu er jo mildest talt ekstremt kedelig. Så har I ikke en god ide til, hvordan den nye header skal se ud? Eller et link til en, der bare er rigtig god til den slags?

Nu vil jeg drage ud i solskinnet og hente hende den lille lækre et årige laban. Der kommer i øvrigt fødselsdagsbilleder senest i morgen. Jeg lover det :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar