fredag den 8. august 2014

Ferieramt

Herhjemme er vi i den grad ferieramte. Vi hygger, tager på udflugter og trisser rundt og nyder vores helt fantastiske afkom!

Det betyder også, at alle de spændende blogindlæg, du skulle have fra mig, de må vente lidt :)

Jeg får heller ikke læst med hos andre. Måske er Feedly ved at opgive mig, den skriver i hvert fald 499+ under ulæste indlæg! Tror slet ikke den nænner at give mig det rigtige tal, for det er sikkert meget højere.

Men snart vender jeg tilbage for fuld styrke, for I skal da have en update på min store tøs på hele 5 måneder. Jeg kan også afsløre at barnevognsstrikketøjet er færdigt og at jeg har gang i en masse nye projekter.

Nyd sommeren!


- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Så kan man ikke bede om mere - ferieramt er den bedste sygdom man kan få ;-)

    - Anne

    SvarSlet