tirsdag den 8. juli 2014

Ren strik

I weekenden fik jeg en voldsom trang til at få færdiggjort noget strik. Jeg har masser af igangværende projekter, som I så her, men ikke noget, der er lige ved at være færdigt. Hvad gør man så?

Hmm, man starter da på noget nyt, som hurtigt er færdigt!

Ja ja, ikke logisk, men sådan blev det. Jeg kunne lige strikke en vaskeklud, det tager jo ikke lang tid. Emma bliver faktisk udelukkende vasket med strikkede vaskeklude, for de er bare så meget blødere end almindelige købte klude. Så vi bruger en del herhjemme, mindst en om dagen.

Projektet greb vist lidt om sig, for det er så blevet til 9! Men så har jeg også udryddet mine bomuldsgarnsslatter.
















- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare lækre! Det er bare mere "eksklusivt" med sådan nogle strikkede klude, og de ser flotte ud at have liggende.

    SvarSlet
  2. Hvor er de altså fine - ens og alligevel passer de sammen.

    Jeg elsker også de hjemmestrikkede klude. De er nemlig lækre!

    SvarSlet