mandag den 12. maj 2014

Weekendens uldne indkøb

Lidt indkøb blev det til i weekenden, men synes egentlig jeg var rimelig beskeden...

Mest røg der i kurven hos garnudsalg.



- En garnblomst med små tøsefarvede nøgler, som jeg tænker skal bruges hist og pist i strik til Emma.

- Pacawool i sort, som er så blødt så blødt. Tænker et tørklæde af en art vi, være fantastisk i dette garn. Har faktisk aldrig strikket i sort garn før, så det bliver lidt en udfordring.

- Det hvide er noget alpakahalløj tror jeg nok. Det er også dejlig blødt. Ingen konkrete planer, men tænker Emma skal forkæles lidt.

Og så mangler der faktisk noget for søsteren og jeg købte en kæmpe cone i en viscose, uld og angora blanding. Den er til deling og bor lige nu hos søsteren. Tror jeg skal have en cardigan ud af det.

I Saltum var jeg meget beskeden og kom kun hjem med to nøgler strømpegarn, som skal blive til en trøje til Emma. Igen var det blødheden, jeg slet ikke kunne stå for. Det er købt hos Hønsestrik.




Det blev også til en mors dags gave til min mor, som arbejdede hele weekenden og derfor gik glip af de uldne eventyr.




En strikkekurv og en garnblomst.

Alt i alt en rimelig udbytterig weekend i skønt selskab.

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar