onsdag den 1. januar 2014

Nyt år, nye mål og nye tanker

Med sådan et helt nyt og ubrugt år, følger der en masse tanker, drømme og mål for fremtiden.

Mange benytter lejligheden til at lave nytårsforsætter. Det har aldrig helt været mig, men tankerne har jo alligevel været der. Og de sidste mange år, er jeg gået ind i et nyt år med tanker om at jeg i det kommende år skal leve sundere, dyrke mere motion, lave madplaner, blogge mere og meget andet.

I år er det anderledes. Der er kun én ting, der virkelig betyder noget i 2014, jeg vil være den absolut bedst tænkelige mor for bettefisen i maven.

Så jeg glæder mig virkelig til at lære 2014 at kende, og jeg er sikker på, at året har en masse fantastiske stunder med til os.

Hvilke tanker gør I jer mon om 2014?


- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar