tirsdag den 16. april 2013

Varm og vamset

Strikkeåret har indtil videre budt på rigtig meget strik af Stephen West. Denne lækre poncho er også en af hans kreationer.



Der er faktisk blevet strikket to af dem. For jeg har også strikket en til min søde mor.

Jeg har ikke fået den brugt så meget endnu, men måske bliver der lavet om på det nu, hvor der er blevet en smule varmere i vejret.

Men den er virkelig vamset, strikket i det blødeste uld, og størrelsen er også skøn, hverken for stor eller for kort.

Facts:
Opskrift: Solfar af Stephen West
Garn: Lucca Fino Tweed fra BC Garn
Pinde: 5,5 mm
Tilrettelser: Ingen.
Successkala: Skal lige lære at bruge en poncho, men ellers et hit.

- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Hov den har jeg ikke set før,den ser lækker ud,jeg skal da vist lige forbi ravelry og se nærmere på den poncho

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg godt forstå Gitte. Jeg havde min på i dag, og den var helt perfekt, hverken for varm eller kold.

      Slet