tirsdag den 9. april 2013

Et billede om dagen

I dag faldt jeg over denne video, der handler om en mand, der har optaget et sekunds video hver dag i et år.



Jeg synes, det er en ret fed ide. Jeg fandt også en anden mand, der havde taget et billede af sig selv, hver dag i år. Dem er der i øvrigt mange af rundt omkring.

Jeg tænkte lidt videre over ideen og kom op med dette: Jeg vil tage "dagens foto". Det vil sige et billede, der viser lidt om, hvad dagen har bragt for mig.

Det bliver nok lidt en udfordring, for jeg er ikke super god til at få taget billeder i det daglige, og lige nu trisser jeg jo mest rundt herhjemme i det daglige jobsøgningstrummerum. Men præcis derfor har jeg valgt at tage udfordringen op. Det skal tvinge mig til at tænke lidt over, hvad der sker i min hverdag.

Jeg vil gerne sige, at nu kommer der et nyt billede på hver dag det næste år. Men vi starter i det små, lad os se om projektet stadig giver mening om en uge eller en måned :)

Nedenfor ses en gruppe billeder, der alle kun være dagens foto i dag.
- kleenex og stepsil har været mine bedste venner de sidste par dage
- dagens strikketøj
- rent vasketøj
- nyt lækkert garn, som søsteren kom forbi med i dag





Men dagens foto er et andet, og det fortjener vist sit eget indlæg :)

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar