torsdag den 17. januar 2013

Maltesersjal #3 - starten

Så er jeg i gang!

Mellem kaoset de sidste par dage, har jeg alligevel fundet tid til at starte på maltesersjalet.



Jeg er ret godt tilfreds, selvom jeg ikke er kommet så langt endnu.

Jeg strikker langsomt og omhyggeligt og jeg nyder hver eneste maske :)

I skal da næsten også se, hvad mine små vubber har valgt at foretage sig på sådan en skøn solskinsvinterdag...

Kylja, ældstevubben, slapper af i vanlig afslappet stil



Flikka, er ikke meget bedre, men holder dog nøje øje med, hvad jeg foretager mig.



- Posted using BlogPress from my iPad

2 kommentarer:

  1. Flot start du har fået lavet,det er bestemt ikke et projekt man skal skynde sig med,det er spændende at følge hvordan det udvikler sig fra omgang til omgang,hvordan farverne fordeler sig.Dejligt at hundene hygger sig,selv om ´Mor`har travlt med strikketøjet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte. Det er ret vanedannende, man skal lige se hvordan det næste kommer til at se ud :)

      Slet