torsdag den 31. maj 2012

En helt igennem hyggelig dag

Det har været en helt vildt hyggelig dag i dag. Den startede med at fejre en kollegas 25 års jubilæum. Hyggeligt, og helt vildt at være ansat samme sted i 25 år. Det kan jeg slet ikke forestille mig, men nu er jeg jo også verdensmester i midlertidige ansættelser, så jeg vil nok snarere kunne fejre 25 ansættelser en gang i fremtiden :-)

Efter arbejde havde jeg et par timer til at slentre rundt i Aalborg. Jeg hyggede mig, fik købt Metallicas Black Album, så jeg kan varme op til koncerten i Horsens på onsdag. Nøj hvor jeg glæder mig!

Jeg var også en tur forbi Frøkner og Fruer, der har en dejlig garnafdeling. Det er Edith som også har Hønsestrik i Aars, der holder til her. Jeg har aldrig været der før, kun hørt om den. Men rigtig skønt sted, og bestemt ikke sidste gang, jeg kommer der.

Jeg fik en skøn strikkesludder med Edith og hun introducerede mig for Istex, der jo er rigtig lækkert garn og skønne skønne opskrifter. Jeg blev helt vildt forelsket i denne cardigan med hætte, den ryger helt bestemt på to do listen :-)



Billedet er lånt på her.

Efter et par timer rundt i Aalborg, var det tid på at mødes med to skønne unitøser, så vi kunne komme på cafe og sludre/sladre igennem, nå ja, og spise lidt god mad. Tak for en rigtig hyggelig aften tøser :-)

Imorgen venter en dejlig kort arbejdsdag, og derefter en hel weekend alene med vubberne, det skal nu også nok blive hyggeligt.

- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar