torsdag den 22. marts 2012

Held i uheld

Nogle gange er man bare rigtig heldig med, at tingene ikke går præcis som planlagt. Denne morgen var sådan en morgen.

Alting tog bare lige lidt længere tid i dag, smøre madpakke, spise morgenmad, tjekke mail osv. Og vubberne var heller ikke specielt samarbejdsvillige. Så alt i alt betød det, at jeg lige kom 5-10 minutter senere ud af døren end jeg plejer.

Derfor gik det også bare derudaf på den nordjyske motorvej. Lige indtil jeg nåede tunnelen, eller nærmere 5 km før. Der var nemlig sket et uheld i tunnelen, og der var lang kø.

Øv! Tænkte jeg først, nu er jeg endnu senere på den. Men... Ved nærmere eftertanke var det jo egentlig rigtig heldigt, at jeg var sent på den i dag, ellers kunne det jo have været mig i en af de 3 biler i uheldet.

Det kan man da kalde held i uheld!

Skylder måske også lige at nævne, at det ikke umiddelbart så ud til at nogen var kommet alvorligt til skade. Så de har også været heldige.

Ha en rigtig dejlig dag, og nyd forårssolen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar