torsdag den 1. december 2011

Drillenisser eller søde nisser?

På mit arbejde er vi nisser for hinanden her i december. Man kan være drillenisse, sjov nisse, hyggelig nisse, sød nisse eller lige hvad man har lyst til. Ja, selvfølgelig ikke ond nisse, for nisser er jo ikke onde...

Min nisse, som jeg jo ikke ved hvem er, hører bestemt til i den søde afdeling, for se bare her, hvad jeg kom tilbage til efter frokosten i kantinen.




Bag mit skrivebord hang der en hel pakkekalender med 24 små pakker! Fantastisk nisse jeg har :) I den 1. pakke var der en hyggelig julekalender med små opgaver og historier illustreret af Jørgen Clevin. (Den er ikke med på billedet, for den var så tung, at resten af pakkekalenderen var ved at falde ned!)

Fik jeg nævnt, at jeg har nogle fantastiske kolleger? Er spændt på at se, hvad de mange nisser finder på i de kommende uger.

Glædelig 1. december til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar