søndag den 27. november 2011

Lækkerier fra ferien

Jeg vil lige vise jer lidt om hvad, der kom med hjem fra ferien på Tenerife.

Lækkert håndværk i form af porcelæn. Tre flade skåle, som jeg skal spise morgenmad af og tre lidt dybere skåle, som skal bruges til dressinger, salat, småkager og ikke mindst som slikskåle :)



De var simpelthen så hyggelige, at jeg bare måtte have dem med hjem. Der er købt på det lokale marked i Los Cristianos, og jeg kunne have købt meget mere, men så meget plads var der heller ikke i kufferten.

Det blev også til lidt julepynt i form af julestjerner. Røde julestjerner i to størrelser og en hel buket af hvide julestjerner. De skal nok skabe hygge under lysestagerne her i december.



Når man nu er i det spanske, ja så må man ikke gå glip af et besøg hos Desigual. Et helt fantastisk spansk mærke inden for tøj og tasker, som er så dejlig forfriskende med deres mange farver og spraglede mønstre.

Det blev til et lækkert tørklæde i to forskellige typer stof, det har nemlig både de klassiske tern og masser af spræl :) Det har allerede været flittigt brugt i den forgangne uge.


En lille håndtaske kom også med hjem, lækre grønne og lilla nuancer. Den bliver ikke mindre skøn af teksten "Dream together", som findes i det en hjørne.


Derudover røg der også en enkelt t-shirt til Jörg med hjem. Men her måtte jeg finde den mest konservative af slagsen, for jeg tror ikke han ville sætte pris på masser af pangfarver. Det blev i stedet til en ensfarvet blå med et stort blåt broderi på brystet. Han har allerede taget den i brug, så den blev vist vel modtaget :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar