fredag den 28. oktober 2011

Skøn weekend forude

Jeg har set frem for til, at det skal blive weekend, for søsteren og jeg har planer om at besøge kreative dage i Fredericia i morgen. Vi skal rigtig gramse garn og blive inspireret til nye skønne ting, der skal afprøves. Jeg er også helt sikker på, at vi nok skal blive fristet af både garn og sjovt tilbehør, som vi absolut ikke kan leve uden.

Vi har også planer om lige at smutte en tur over grænsen, nu man alligevel er kommet syd på :)
Det tegner altså til at blive en skøn, men også temmelig udmattende dag, hvis vi skal nå det hele.

MEN..... så faldt jeg lige over dette blogindlæg hos Strik, strik og atter strik.

Så nu er der kraftige overvejelser i gang, skulle man lige kigge forbi til lagersalg hos garn.dk?
Der er vel heller ikke så langt fra Fredericia til Kolding, nu man alligevel er på de kanter, og man skulle jo være et skarn, hvis man ikke udnytter en så oplagt mulighed for at spare/bruge penge.

Den endelige beslutning er slet ikke taget endnu, men uanset hvad, så skal det nok blive en fantastisk weekend, og jeg er helt sikker på, at der skal slappes af og strikkes hele søndagen :)

Ha' en vidunderlig weekend alle sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar