mandag den 17. oktober 2011

En ny blog ser dagens lys

Et første indlæg til en helt ny blog, puha, så bliver man da lidt nervøs. Jeg gør i hvert fald.
Jeg har længe gået og funderet over, om jeg ikke skulle kaste mig ud i bloguniverset som andet end læser, og nu prøver jeg så!

Bloggen her kommer helt sikkert til at handle en hel masse om strik, for jeg elsker at strikke. Lige nu snurrer et nyt lækkert stykke strik for eksempel i vaskemaskinen (Mere om det i morgen, når det forhåbentlig er tørt). Men bloggen kommer sikkert også til at fortælle om mine skønne islandske fårehunde, mit spejderliv og der sniger sig sikkert også lidt ind omkring marketing og kommunikation, jeg er nemlig en nørdet marketingildsjæl, der elsker mit fag :)

1 kommentar:

  1. Jamen velkommen til Blogland ;0) Det lyder rigtig spændende. Jeg glæder mig til at se hundene og høre nogen gode ideer om god marketing. Jeg er glad sælger på gulvet.

    SvarSlet